بلاگ

نقد و بررسی و مقایسه نوکیا nokia1208 و nokia 2660filip

مقایسه نوکیا nokia1208 و nokia 2660filip

نقد و بررسی و تفاوت های nokia1208باnokia 2660filip

مقایسه نوکیا nokia1208 و nokia 2660filip به عنوان پرفروش ترین و جدید ترین محصولات نوکیا در سال 1402 و بررسی قیمت و مشخصات کلی در ادامه این مقاله صورت میگیرد.

nokia 2660filip : مقایسه نوکیا nokia1208 و nokia 2660filip 

نوکیا ۲۶۶۰ تاشو یک گوشی ساده و کاربردی این برند است که درب تاشو دارد و مجهز به دو صفحه‌نمایش متفاوت شده است. این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز به آن وجود دارد. در ادامه درباره مشخصات اصلی و ظاهری آن توضیحات بیشتری خواهیم داد.

مشخصات ظاهری نوکیا ۲۶۶۰

گوشی نوکیا 2660 ابعادی برابر با 108 در 55 در 18.9 میلی‌متر به همراه وزن 123 گرم دارد. این گوشی وزن بسیار سبکی دارد و طراحی آن نیز ظریف در نظر گرفته شده است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید و به عنوان گوشی دوم یا گوشی برای امور روزمره از آن استفاده کنید. از نکات جالب توجه در طراحی محصول که مورد پسند افراد زیادی نیز قرار گرفته درب تاشوی آن است؛ بنابراین هنگامی که گوشی شما زنگ می‌خورد می‌توانید با باز کردن درب آن به تماس پاسخ دهید و با بستن درب نیز به مکالمه پایان دهید. نوکیا ۲۶۶۰ تاشو دو صفحه‌نمایش مجزا دارد، صفحه‌نمایش اول آن روی درب گوشی و صفحه‌نمایش اصلی هنگامی که در گوشی را باز می‌کنید مشاهده می‌شود. صفحه‌نمایش روی درب 1.77 اینچی است و صفحه‌نمایش اصلی نیز 2.8 اینچ است.

مشخصات سخت افزاری نوکیا 2660 فلیپ 4g

نوکیا برای این محصول از تراشه Unisoc T107 استفاده کرده است. این تراشه برای امور روزانه و تامین قدرت گوشی نوکیا کافی است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای نوکیا ۲۶۶۰ فلیپ برابر با 128 مگابایت است و حافظه رم 48 مگابایت دارد. امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی به محصول وجود دارد و می‌توانید تا 32 گیگابایت آن را افزایش دهید. نوکیا 2660 فلیپ 4g از دو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. پشت پنل گوشی دوربین 0.3 مگاپیکسلی قرار گرفته که نباید از آن انتظار ثبت تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را داشت.

برنامه‌های گوشی نوکیا تاشو جدید

داخل این گوشی برنامه و بازی‌های متنوعی قرار گرفته است. از بازی‌هایی که نوکیا روی این گوشی قرار داده می‌توان به بازی‌های گیم لافت (مار، تتریس، استاد پیکان، حمله هوایی)، بازی‌های Origin Data مانند Racing Attack، DOODLE JUMP و CROSSY ROAD اشاره کرد. رادیو FM، برنامه MP3 player برای پخش موزیک از دیگر برنامه‌های قرار گرفته روی این محصول هستند. این گوشی از دکمه‌های اضطراری نیز پشتیبانی می‌کند؛ یعنی از اعداد 1 تا 5 را می‌توانید به مخاطب خاصی تخصیص دهید و تنها با چند ثانیه فشار دادن دکمه با مخاطب تماس برقرار کنید. این ویژگی برای سالمندان و افرادی که توانایی شماره‌گیری ندارند بسیار کاربردی است.

فناوری ارتباطی و باتری نوکیا 2660

از اتصالات بی‌سیم این محصول می‌توان به بلوتوث نسخه 4.2 اشاره کرد؛ همچنین گوشی نوکیا از فناوری 4G نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید از سیمکارت خط استفاده کنید. منبع انرژی دستگاه را باتری 1450 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که قابلیت تعویض توسط کاربر نیز دارد و در صورت خراب شدن و عدم کارایی می‌توانید آن را با باتری جدید عوض کنید. با استفاده از درگاه جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز می‌توانید هندزفری به این گوشی وصل کرده و موزیک یا رادیو گوش کنید.

.

خرید نوکیا 2660 فلیپ

از برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی نوکیا می‌توان موارد پشتیبانی از دو سیمکارت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت، داشتن بازی و برنامه‌های پیش فرض و وزن سبک آن را نام برد.

nokia1208 : مقایسه نوکیا nokia1208 و nokia 2660filip

نوکیا 1208، یک تلفن همراه ساده و کارآمد است که در ماه مه 2007 عرضه شد. این تلفن همراه به سری Ultrabasic تعلق دارد و مشخصات فنی آن عبارتند از:

  • ابعاد: 102 × 44.1 × 17.5 میلی‌متر (4.02 × 1.74 × 0.69 اینچ) با وزن 77 گرم.
  • نمایشگر: دارای صفحه نمایش CSTN 1.5 اینچی با رزولوشن 96 × 68 پیکسل (تقریباً 78 پیکسل در هر اینچ) است .
  • پردازنده (CPU): این تلفن برای عملکرد پایه‌ای طراحی شده است و نه برای وظایف پردازش پیشرفته.

با وجود سادگی، نوکیا 1208 موفقیت قابل توجهی را کسب کرد و 100 میلیون دستگاه از آن به فروش رفت، به عنوان یکی از محبوب‌ترین تلفن‌ها در آن زمان شناخته شد . میراث دائمی آن در قابلیت اعتماد و ویژگی‌های ساده‌اش نهفته است.

برای خرید این گوشی و دسترسی به بهترین قیمت‌ها، می‌توانید به سایت آمل موبایل مراجعه کرده و با ورود به سایت و ثبت نام، خرید خود را آنلاین انجام دهید. این روش سریع و راحتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در مغازه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. همچنین میتوانید با ما در اینستاگرام آمل موبایل همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *