شرایط مرجوعی و عودت کالا

 


- همه محصولات بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه‌ی محصول باشد و از مخدوش کردن و افزودن برچسب و نوشته اضافی روی جعبه اصلی اکیدا خودداری نمایید.


- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید.

– برای ارسال، کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه، مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به واتساپ یا ایمیل ما ارسال نمایید.

– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان آمل موبایل امکان تست آن را داشته باشند.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 


- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آمل موبایل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه آمل موبایل است.


- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس ایمیل یا واتس‌اپ خدمات پس از فروش آمل موبایل ارسال فرمایید.